رئیس سازمان هیات و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در نشست خبری درباره تخلف هیات کرجی توضیحاتی داد.

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌ الاسلام باباخانی رئیس سازمان هیات و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در نشست خبری گفت: در رابطه با مورد خاصی که در یکی از شهرستان‌های اطراف تهران در روز عاشورا اتفاق افتاد امروز جلسه‌ای داشتم. به این مجموعه قبل از محرم تذکر داده شده بود و مجموعه‌ای بود که نسبت به این موضوع بی‌دقتی‌هایی در فضای عمومی خیابان‌ها داشت.

وی در ادامه گفت: بعد از این اتفاق مسئول هیئت توسط دوستان انتظامی احضار شد و در واقع سیر قانونی برخورد با او ادامه دارد چون کاملا این موضوع با برنامه بوده است. چون این هیات تذکرات قبلی داشته، مجوز هیات ملغی شد.

حجت‌لاسلام باباخانی توضیح داد: تیم رسانه‌ای که درتوزیع فیلم مورد نظر تلاش جدی داشت که با برنامه بود و فیلم را بازنمایی کردند نیروهای انتظامی و امنیتی نسبت به آن برنامه‌ای دارند که دنبال می‌کنند.

کد خبر 867593

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    0 1
    نباید درهای هیات بروی این افراد بسته شود شاید فجری حاصل شد و راه سید شهدا انها را با حجاب کرد اگر این در ها بسته شود در های جاهای دیگر برویشان باز میشود که ضررش هم برای خودشان و هم برای جامعه صد چندان میشود
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    3 0
    خودشون رو خوب نشون دادند که رعایت هیچی رو نمی‌کنند واقعا تو کدوم خانواده رشد کردن؟ ...کوتاه آمدن در برابر این جماعت به گستاخ تر شدن اونها می‌انجامد...